برگزاری دوره‌های آموزشی

 

پیشرفت هر جامعه با پیشرفت علمی آن جامعه میسر می‌شود و باارزش‌ترین و بهترین روش بالا بردن سطح علمی یک کشور، در گرو کسب مهارت‌های علمی به‌روز و استفاده از تکنولوژی‌های جدید است. اکثر سازمان‌ها، سوای از ماهیت و مقاصد خود، نیازمند تعدادی نیروی ماهر و متخصص در حوزه اقتصادی، مالی و مالیاتی هستند و تا حد زیادی پیروزی سازمان مشروط بر کارآیی این متخصصان است. در واقع نیروهای انسانی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه‌ی سازمانی معرفی شده‌اند و بهترین وسیله به منظور تحقق این مهم را آموزش تخصصی این نیروها می‌دانند. آموزش به عنوان کاتالیزوری برای رسیدن به پویایی و اثربخشی سازمان است.

شناخت مشکلات آموزشی و خلاهای موجود، از اهمیت زیادی برخوردار است. پُر واضح است که تحصیل در دانشگاه، در اکثر رشته‌های علمی، یادگیری مهارت‌های کاربردی قابل توجهی را برای دانشجویان به ارمغان نمی‌آورد؛ لذا آموزش مهارت‌های کاربردی، برای افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند، در کشورهای در حال توسعه، بسیار ضروری است. در سال‌های اخیر، آموزش مهارت‌محور به عنوان قسمت مهمی از آموزش‌های مراکز آزاد، مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، آموزش و افزایش مهارت، به عنوان اولین قدم در جهت ارتقاء رشد اقتصادی کشور، ضروری به نظر می‌رسد.

متخصصان خوب، خوب متولد نمی‌شوند؛ بلکه خوب ساخته می‌شوند. فراگیری دانش و افزایش مهارت‌های شغلی و یا گسترش مهارت‌های فعلی و ارائه روش‌ها و رویه‌های کاری جدید و تربیت نیروهای متخصص، باعث جلوگیری از اتلاف هزینه برای سازمان‌ها می‌شود.

با توجه به اینکه مجموعه ما دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای است، و در کنار این مسئله، هر فردی در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد نیاز به آموزش دارد. یک سری از آموزش‌ها در حین انجام کار اتفاق می‌افتد. یک سری از آموزش‌ها به صورت تئوری است. و بخشی از آموزش‌های جدید هم کارگاه محور بوده و باید به این سمت و سو رفت. بنابراین، هر فردی نیاز به آموزش دارد. مجموعه ما این آموزش­ها رو در قالب هر سه دسته ارائه می­دهد. حوزه‌های آموزشی مجموعه ما شامل؛ آموزش ورود به بازارهای مالی، بورس، کریپتوکارنسی، فارکس، آموزش تحلیل فاندامنتال، آموزش تحلیل تکنیکال به صورت مقدماتی و پیشرفته، آموزش حسابداری و نرم‌افزار سپیدار و آموزش مباحث مالی و اقتصادی، است.